KARWEI maakt statement met nieuwe tv-commercial

15-05-2017 (09:11) - Campagnes

KARWEI gooit het roer om voor haar tv-commercials en stapt af van de seizoenscampagnespots. Met haar nieuwe commercial maakt de bouwmarkt een stijlstatement. Het verhaal is voor veel mensen erg herkenbaar: de zoektocht naar jouw eigen interieur. Daarnaast is de commercial dankzij 3D elementen visueel opvallend.

Thomas van Hunsel, Brandmanager bij KARWEI: “De commercial is een speelse ontdekkingstocht door een KARWEI-wereld vol interieurmogelijkheden. Van kwaliteitsvloeren en designverlichting tot en met raam- en wanddecoratie. Uiteindelijk maakt iedereen deze interieurzoektocht mee voor zijn of haar huis. KARWEI kan daarbij helpen. Wij begrijpen stijl en hebben de producten van nu in huis. Het blijft niet alleen bij inspiratie. Met KARWEI kun je daadwerkelijk jouw droominterieur realiseren.” 

Voor de nieuwe commercial is geen gebruik gemaakt van een reclamebureau. Het basisconcept is binnen KARWEI zelf bedacht. Gekozen regisseurs konden in een pitch hun visie op dit idee geven. Menno Fokma heeft deze pitch gewonnen. Marlies Huisman heeft het volledige project aangestuurd.

Credits
Klant: Karwei
Namens klant: Laurens Miedema, Thomas van Hunsel
Account: Marlies Huisman
Concept: Thomas van Hunsel, Menno Fokma
Creative advise: Nicolas Dluglosh (@Isobar)
Production: Influx
Executive & Creative producer: Marlies Huisman
Producer: Petra Keijser
Regie: Menno Fokma
DOP: Niels Boon
Art Director: Esther Meijer
Edit: Kim Hinrichs
Post production: The Outpost & Compound
Music clearance: The Missing Sync