Kensington trekt de stekker eruit voor nieuwe AXE-campagne

12-05-2015 (14:07) - Campagnes

Tijdens de eerste AXE Blackstage trad Kensington, Hollands populairste rockband, in de Domtoren op voor slechts 30 man. Zonder scheurende gitaren, maar met een gevoelig strijkorkest. Zonder gigantische lichtshow, maar slechts minimaal belicht. Precies genoeg om de pure essentie van hun muziek te vangen.
 
Het was het startschot voor AXE Blackstage, de nieuwe campagne die Grey Benelux ontwikkelde voor de nieuwe AXE Black-lijn. 
 
Less is more. Dat is de gedachte achter de nieuwe AXE Black verzorgingslijn - en tevens het concept van Blackstage. Het multimediale activatieplatform gaat een aantal maanden lopen en focust zich met veel content, naast de reguliere sociale media, vooral op YouTube.
 
Op het speciale branded YouTube-kanaal komt uiteenlopende content bijeen. Van de registraties van de Blackstage-concerten tot alles over de AXE Black-stijl, how-to video’s en informatie over de AXE Black-productlijn. 
 
Tijdens de campagneperiode starten hier diverse activaties waarmee men kaarten voor het volgende Blackstage-concert kan winnen. Deze worden aangejaagd door trailers en slim verspreid over de verschillende sociale media. 
 
Creatie & account: Grey Benelux
Klantzijde: Ram Huigen, Tijs van Olffen
Productie: Universal Music, Het PR Bureau, Shoq Studio, Social Embassy 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.