KPN en Steam zetten wijsneusje (8) in

12-03-2014 (08:41) - Campagnes

Het zal je maar gebeuren: je social mediaprofiel blijkt van onder tot boven uitgeplozen door een wijsneuzerig 8-jarig kind. Toch is dat precies wat er gebeurt in de nieuwe wervingscampagne van KPN. Steam is verantwoordelijk voor de campagne.
 
Om high potentials te werven voor de KPN Business Course werden 150 op maat gemaakte films geproduceerd waarin de mediawijze kinderen de kandidaten het vuur aan de schenen leggen. De kinderen weten daarin moeiteloos allerlei persoonlijke details op te dissen van de kandidaten. Bijzonder is dat de films niet ‘technisch’ vanuit een database zijn gepersonaliseerd, maar gewoon stuk voor stuk apart zijn opgenomen.
 
Met de persoonlijke mail-actie wil KPN high potentials alvast laten kennis maken met de generatie nieuwe klanten: the digital natives. Kinderen die zijn opgegroeid met onbeperkt internet en mobile devices. Ze zijn daardoor bijzonder veeleisend: ze willen de beste technologie en het snelste internet. De grote vraag is: kun jij die kinderen bieden wat ze willen? Ben je zelf wel klaar voor een volgende generatie klanten?