Merken geven SOS Kinderdorpen zendtijd cadeau

24-11-2015 (08:16) - Campagnes

Het is vijftig jaar geleden dat SOS Kinderdorpen Nederland werd opgericht. Speciaal voor de verjaardag van SOS Kinderdorpen, geven vijftien merken zendtijd cadeau aan SOS Kinderdorpen op SBS Broadcasting.
 
Omdat SOS Kinderdorpen Nederland precies vijftig jaar geleden werd opgericht, hebben de kinderhulporganisatie en SBS Broadcasting een unieke actie op touw gezet om aandacht te vragen voor deze bijzondere dag. Bedrijven werden gevraagd SOS te steunen door vijf seconden mediaruimte te doneren. In de secondespot feliciteert het bedrijf SOS Kinderdorpen met haar 50 jarig jubileum. De reacties waren enthousiast, zo blijkt: vijftien merken doneren mediazendtijd aan SOS Kinderdorpen.
 
merken die meedoen
De spot van vijf seconden werd belangeloos geproduceerd door bureau www.worldfamous.nl. De merken die meedoen aan de actie zijn: 100%nl magazine, Koninklijke AUPING, Dr.Oetker, Parship, OMD Nederland, Rabobank, Dr. Hauschka, Vriendin, SBS9, Veronica, Net5, SBS6, Streetwise, Katja en Corendon. Op 24, 25 en 26 november is de spot te zien op de kanalen: SBS6, NET5, SBS9 en Veronica.