Nieuwe merkcampagne Monsterboard op TV en online

01-05-2017 (10:18) - Campagnes

Monsterboard start vandaag met een nieuwe merkcampagne gericht op millennials. Het carrièreplatform wil werkend Nederland, dat over een aantal jaar voor meer dan de helft uit millennials (nu 18 t/m 35 jaar oud) bestaat, helpen om de baan te vinden die zij verdienen.

Met twee commercials waarin de grote paarse merkmascotte MONSTER figureert, wil Monsterboard werken aan de naamsbekendheid onder de millennial generatie. De campagne is de hele maand mei zichtbaar op alle TV-stations van RTL en Brand Deli. 

In twee opvallende commercials wil de recruitmentsite 75% van de millennials en 80% van de 35-49 jarigen in Nederland bereiken. “Nog nooit was een generatie meer digital minded dan deze, maar het is ook een generatie die af en toe een steuntje in de rug nodig heeft om het optimale te kunnen halen uit hun carrière. Wij willen deze generatie graag helpen om ze de erkenning te geven die ze verdienen door hun potentieel en talent te koppelen aan de juiste baan”, aldus Gian Zandonà, managing director van Monsterboard.

Naast TV commercials, is Monsterboard in mei en juni 2017 ook zichtbaar via online video, zowel op de sites van televisiezenders als via YouTube. Voor het concept en de creatie van de campagne tekenden Mcgarrybowen London en Achtung Mcgarrybowen in Amsterdam.