Oxxio positioneert zich scherper

25-04-2016 (11:47) - Campagnes

Oxxio lanceert een nieuwe campagne om het merk duidelijker te positioneren. In deze campagne staan een scherpe prijs én een toegankelijke en vooruitstrevende dienstverlening door de Oxxio App centraal. De positionering wordt tot leven gebracht met een nieuw visueel campagne concept waarin een TVC, online video, bannering, social en PR worden ingezet.
 
'De afgelopen tijd is Oxxio op een aantal belangrijke aspecten geherpositioneerd, zoals een eenduidig productportfolio, een aangescherpte pricingstrategie en kanaalkeuze. Daarnaast wordt er nog sterker gefocused op eenvoudige selfservice middels de Oxxio app. Met dit nieuwe campagneconcept en pay-off willen we hier brede bekendheid aan geven.', vertelt Freddy Verweij, Commercieel Manager Oxxio. 'Oxxio spreekt met een lage prijs en een intelligente en gebruiksvriendelijke app een duidelijke doelgroep aan. Die technologie stelt hen in staat om eenvoudig zelf hun energiezaken te regelen.'
 
credits
 
Opdrachtgever: Oxxio
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Freddy Verweij, Martijn Verschoor, Jolanda Ravenek, Ellen van Roij, Yvette van Hellemondt.
 
Concept: KOKORO Amsterdam
Strategie: Rik Heijmen
Creatie: Merlijn van Vliet, Wouter Vanhaeren
Client service director: Frieda Ulsamer de Waard
Account manager: Karin van Dalen
Producer: Niels Scheide
 
Film en 3D productie: Redrum
Regisseur: Ed van Hout
Muziek compositie: Big Orange / Jos Jansen
Voice-over opname: Loudness / Jaap Waaijer
Voice-over: Bettina Holwerda
 
Betrokken bureaus
KOKORO Amsterdam, Redrum, Blue Mango, Mindshare, TamTam, Firm, Het PR bureau