Pepsi MAX introduceert ‘Drone Football’

30-04-2015 (00:00) - Campagnes

Gisteren is de eerste Pepsi MAX Genius-campagnespot ‘Drone Football’ wereldwijd via het internet en social media gelanceerd met als belangrijkste boodschap: geef een onverwachte twist aan iets gewoons en creëer een geniale ervaring. 
 
De campagne geeft een vervolg aan de merkpositionering van Pepsi MAX en doet recht aan de passies van de hedendaagse consument zoals muziek, sport en technologie. 
 
‘Drone Football’, de eerste in een serie van Genius verhalen, toont een nachtelijk voetbalspel van een groep vrienden. Wat lijkt op een gewoon potje voetbal krijgt al snel een verrassende wending dankzij een drone die onverwacht een unieke bal dropt. Hierna ontstaat een waar lichtspektakel dankzij LED-lichttechnologie die het voetbalveld zo verlicht dat je elke beweging van de bal en spelers vanuit een uniek oogpunt te zien krijgt. 
 
De drone fungeert zelfs als scheidsrechter en geeft zowaar een gele kaart aan een speler na een forse overtreding. Resultaat: een nog nooit eerder vertoonde voetbalervaring met de nodige verrassende wendingen in het verhaal. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.