Pepsi MAX komt met LOVE IT. TASTE IT’-campagne

05-07-2017 (11:21) - Campagnes

Deze zomer wil Pepsi MAX consumenten enthousiasmeren en inspireren om op zoek te gaan naar nieuwe (smaak) ervaringen. Hiervoor is de campagne ‘Love it. Taste it’ gelanceerd.

Door het publiek nieuwe dingen te laten proberen wil Pepsi MAX ze ook uitdagen de smaakervaring van Pepsi MAX te proberen onder het mom van: “als je er nog niet van houdt dan heb je het nog niet geproefd”. De campagne wordt ondersteund door Profvoetballer Vincent Kompany en ook hij wordt uitgedaagd om iets nieuws te proberen: Kompany waagt zich aan CURLING.Utrecht, Nederland, 5 juli - #TRYITLOVEIT

Spotify

Pepsi MAX moedigt alle fans aan om ook nieuwe muzikale wegen te verkennen. Met behulp van de samenwerking met het digitale muziekplatform Spotify. De ‘Love it or Taste it’-campagne wordt over heel Europa gelanceerd op Spotify. Het nodigt gebruikers uit om te proeven van nummers of artiesten die ze nog niet kennen maar die volgens Spotify wel in lijn liggen met eerder beluisterde muziek.