Posterscope helpt bij Project Everyone

01-10-2015 (14:43) - Campagnes

Project Everyone is een initiatief van filmmaker Richard Curtis om wereldwijd bekendheid te geven aan de doelstellingen van de Verenigde Naties. Out of Home communicatiebureau Posterscope heeft in samenwerking met mediabureau Blue 449 belangeloos de uitrol van de campagne verzorgd.
 
De Verenigde Naties wil met Project Everyone haar doelstellingen delen met alle mensen op aarde. De doelstellingen van de VN zijn het beëindigen van extreme armoede door duurzame ontwikkeling en het aanpakken van de klimaatverandering.
 
De Project Everyone-campagne is nu zichtbaar in Nederland op de grootste digitale schermen, op drukke en centraal gelegen locaties zoals stations, snelwegen, stadscentra en metro- en tankstations. 

Posterscope en Blue 449 hebben de krachten gebundeld om samen met de digitale mediapartners 140.000 schermen te leveren over de hele wereld. De campagne heeft gezorgd voor een unieke samenwerking tussen 125 partners in 450 steden en is nu zichtbaar in 28 landen.