Powerful portretten voor Vodafone van Lemon Scented Tea

17-10-2016 (11:37) - Campagnes

Iedereen kent Vodafone als een van de grootste mobiele netwerken van Nederland. Maar weinig mensen weten dat de telecomprovider mobiele technologie inzet om het leven van mensen te verbeteren. Vodafone vroeg daarom storytelling agency Lemon Scented Tea de verhalen over deze powerful connections naar boven te halen, en te vertalen naar een serie krachtige, onderscheidende beelden. 
 

Met het programma Powerful Connections laat Vodafone zien hoe technologie mensen verbindt, en hun leven positief beïnvloedt. Eva Ruiz, Head of Marcom & Brand bij Vodafone: 'We wilden met deze campagne niet zozeer de technologie zelf laten zien, maar vooral benadrukken wat technologie betekent voor mensen. Inspirerende verhalen vertellen waarmee we mensen raken.'

  
Samen met fotograaf Krijn van Noordwijk maakte Lemon Scented Tea een serie krachtige portretten over twaalf initiatieven. De verhalen en portretten over de initiatieven worden via verschillende kanalen verspreid, in samenwerking met Vice Nederland en TMG.