Provocerende ING-campagne Anomaly van start

28-01-2014 (08:14) - Campagnes

Anomaly Amsterdam is aangesteld als leidend communicatiebureau voor ING Investment Management Internationaal. Het bureau is aangesteld het nieuwste individuele investeringsproduct, FitVermogen, te lanceren. Het partnerschap met ING Investment Management ging gisteren van start met graphic artist Anthony Burrill, die de campagne ontwierp.
 
‘Dit is geen reclamecampagne. Dit is een wake up call. ING Investment Management International wilt de consument wakker schudden met een campagne die hun stopt, hen na doet denken, en uiteindelijk stimuleert om actie te ondernemen en te investeren met FitVermogen’, zegt Hazelle Klønhammer, President/Partner Anomaly Amsterdam.
 
De strategie achter de campagne dwingt de individuele investeerder om kritisch na te denken over hun financiële situatie, en is ontwikkeld om persoonlijke investeringen meer toegankelijk te maken. De campagne zal onder andere getoond worden met het inpakken van hele gebouwen en boodschappen op de onderkant van ophaalbruggen die mensen zien als de brug open gaat.
 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.