Squla maakt leren speelser dan ooit

26-08-2015 (07:01) - Campagnes

7.00 uur - Samen met Squla bedacht Woedend! een nieuwe tv-commercial om het platfom goed op het netvlies te krijgen bij de start van het nieuwe schooljaar. 
 
De commercial presenteert een scène uit een vrolijk schooltoneelstuk waarbij de kinderen zelf één van de Squla games uitbeelden op het podium. De performance laat op een vrolijke manier zien hoe de kinderen helemaal opgaan in de spelwereld.
 
Squla is een online oefenprogramma voor kinderen (groep 1 tot en met 8) dat leren leuk maakt. Er zijn inmiddels ruim 90.000 betalende abonnees in Nederland. Voortbouwend op dit succes wordt het educatieve gaming-platform nu ook in Polen gelanceerd, ondersteund door een lokale versie van de nieuwe TV commercial.
 
André Haardt (oprichter en CEO): ‘Het gaat erg goed in Nederland, en we denken dat er nog steeds veel ruimte is in de markt. In Polen is de markt nog een stuk minder ontwikkeld en we gaan daar als first mover grote stappen maken. We hebben de inhoud van Squla voor Polen opnieuw gecreerd en zorgvuldig afgestemd op de lokale lesstof. Hetzelfde geldt voor de communicatie. De kerngedachte blijft hetzelfde, met Squla wordt leren leuk’.
 
Woedend! filmde het minitoneelstuk in samenwerking met WoodWork op locatie in theater het Zonnehuis in Amsterdam-Noord.
 
Klant: Tijntje Louwers / Squla
Concept: Woedend!
Regie & productie: Balster van Duijn / Woodwork
Sound design: Francis Locadia / RecSound