TBWA en McDonald’s lanceren Unbelievably Huge campagne in Ierland

21-07-2016 (12:21) - Campagnes

McDonald’s Ierland lanceert een campagne waarin het nog immer populaire spel Monopoly een hoofdrol speelt. De campagne heet Unbelievably Huge en werd gecreëerd door Cawley Nea\TBWA. De campagne zal in Ierland te zien zijn op TV, in bioscopen, outdoor en op social media. 
 
Om aan te geven hoe groot de Monopoly-promotie is, wordt in de campagne gebruik gemaakt van levensgrote versies van monopoly-pionnen. In de video is te zien hoe een hond veranderd in een levensgote versie van de Monopoly hond. 
 
Des Creedon, Creative Director bij Cawley Nea\TBWA, zegt hierover: ‘McDonald’s en Monopoly hebben een perfect partnerschap in vele landen. Mensen kijken altijd uit naar deze promotie en naar het moment dat dit spel weer naar McDonald’s komt. Dit is het eerste jaar dat ook mensen in Ierland het ook kunnen spelen, dus dit is het begin van iets ‘Unbelievably Huge’ in dit land.’
 
credits:
Agency: CAWLEY NEA/ TBWA
Creative Director: Des Creedon
Creatives: Niall Staines & Des Creedon
Agency Producer: Alex Cullen
Agency Group Account Director: Laura Daley
Agency Account Manager: Siobhan McEvoy
Agency Account Executive: Lara Walsh
Production Company: Red Rage Films
Director: Lena Beug
Executive Producer: Gary Moore
Sound Design: Paul Lynch @ Mutiny
Post Production: Windmill Lane
Editor: Vinny Beirne
VFX: John Kennedy & Fred Burdy
Starring as Fenton: Lucy