The Valley ontwikkelt merkcampagne Sultana

03-03-2015 (09:25) - Campagnes

Sultana en The Valley werkten de afgelopen maanden aan een nieuwe merkcampagne met als doel: het merk Sultana krijgt meer emotionele lading. 
 
Met een nieuwe commercial voor de welbekende FruitBiscuits wordt ook de nieuwe pay-off voor Sultana geïntroduceerd: ‘Voel je happy’. De nieuwe commercial is de eerste uiting waar Sultana invulling geeft aan de slogan. Later dit jaar volgen (online) activaties en campagnes voor nieuwe Sultana producten.  
 
Opdrachtgever: United Biscuits
Bureau: The Valley
Strategie: Sytse Kooistra
Creatie: Astara Bakker, Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar, Krijn Smits (CD)
Account: Marïette Vermeulen, Judith Weijers 
Productiemaatschappij: Brenninkmeijer & Isaacs
Regie: Anne de Clercq
Klant: Charlotte de Smeth-Gerner, Carlo Hagenaar, Fabian van Schie