The Valley zet Verkade Digestive Karamel op de markt
14-04-2015 (07:19) - Campagnes
Verkade en The Valley ontwikkelden samen de introductiecampagne voor de nieuwste smaak in de Verkade Digestive-lijn: Karamel. Daarbij is meteen een nieuwe toon gezet voor het merk Verkade.
Vrolijkheid, optimisme en dynamiek gaan een grote rol spelen in de communicatie. Niet alleen om de attentiewaarde van de uitingen te vergroten, maar ook om de producten van Verkade op een bijzondere manier in de spotlights te zetten.
Opdrachtgever: United Biscuits
Klant: Femke Wouda, Rachel Aalbers, Fabian van Schie
Bureau: The Valley
Creative director: Krijn Smits
Creatie: Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Strategie: Sytse Kooistra
Regie: Diederik Spaargaren
Productiemaatschappij: Bäst
Muziek: MassiveMusic