Valentijn volgens Tele2 en INDIE

14-02-2017 (08:30) - Campagnes

Tele2 heeft deze week een bijzondere Valentijns campagne waarin letterlijk  alle mogelijke wendingen van online daten langs komen.


'We wilden onze klanten graag laten zien hoeveel we ze waarderen. En wat is er nou een mooier moment voor een liefdevolle geste dan Valentijn? Het cadeau lag bij ons voor de hand; absurd veel data',  zegt Cilesta van Doorn, Managing Director Marketing, Brand & Communications van Tele2.


De online film is gemaakt door INDIE Amsterdam en Cake Film. De campagne heeft ook een radio en print variant.


Credits

Creatie: INDIE Amsterdam
Vanuit Tele2: Cilesta van Doorn, Margaret Kreuger, Gijs Ten Veen
Productiemaatschappij: Cake Film
Regie: Ine van den Elsen & Sanne van Wersch
Producer: Jolanda de Boer|
Offline: Amber Hooijmans
Online en Grading: Joppo in de Grot
Muziek: de Geluiderij (Sander Baas)
Geluid: Alfred Klaassen (Jacco Lenstra)