Vernieuwende radiocommercial HelloFresh

19-10-2016 (13:21) - Campagnes

Deze week lanceert de nieuwe radiocampagne van HelloFresh van de hand van creatief bureau XXS Amsterdam. De radiocommercial maakt gebruik van smartphone-technologie om inspiratie voor gezonde recepten te delen met een breed publiek  en dat in 10 seconden zendtijd. 

 

Luisteraars kunnen de 10-seconden radiocommercial met behulp van de slo-mo camerafunctie op hun telefoon opnemen. Ze kunnen het opgenomen fragment daarna afspelen, 8 keer langzamer en dan zal er een recept te horen zijn. 
 
 
credits
Bureau: XXS Amsterdam
Creatie: John de Vries (CD), René Verbong (CD), Wessel Beumer, Barend Stegeman
Music Composer & Engineer: Peter Horwitz
Strategie: José Evers
Productie: Judith Kampman
Account: Robert-Coen Koreman
Klant: HelloFresh
 
 

HELLOFRESH_Rewind dish_NL from XXS on Vimeo.