VERTOV maakt het locatie netwerk van PostNL zichtbaar

29-05-2017 (10:28) - Campagnes

Nieuwe PostNL social media campagne heeft als doel om de vele PostNL locaties uit te lichten: ‘Er is altijd wel een  Postkantoor of Pakketpunt bij jou in de buurt!' De 'berrassend dichtbij' campagne omvat een social video en een check-in-&-win actie voor consumenten. 


social video

Creative director van VERTOV, Martijn Winkler: “Als kickoff maakten we een social video waarin we opmerkelijke gebruikers van PostNL pakketpunten portretteren. Ze halen producten op in een winkel die daar op het eerste gezicht totaal niet thuishoren. Een duikbril in de boekwinkel? Een haute couture jurk in de bouwmarkt? Uiteindelijk lossen we die vraag in met de boodschap van de video: wat voor pakket je ook bestelt, er is altijd een PostNL locatie bij jou in de buurt."


iPhone 7

Essentieel onderdeel van de campagne is een unieke check-in-&-win actie, waarmee gebruikers van PostNL pakketpunten kans maken op een iPhone 7. Hiervoor moeten ze via Facebook of Instagram inchecken op de locatie van hun PostNL pakketpunt en gebruik maken van de hashtag #postnldichtbij. Zo wordt vanzelf op Facebook en Instagram zichtbaar wie en op welke plekken in Nederland een postpakket verstuurt of ontvangt. Voor de winkels met een PostNL Postkantoor of Pakketpunt een extra mogelijkheid om hun online zichtbaarheid en vindbaarheid te vergroten. 

De winactie loopt tot 5 juni. https://www.postnl.nl/campagnes/dichtbij/ 

credits
Concept en creatie: Martijn Winkler | VERTOV
Accountmanagement: Mandy Lim
Klant: Gillian van Twist | PostNL

Video
Regie: Danny Maas
Productie: Anne Koopmanschap
Edit: Kevin Whelan

Animatie en ontwerp: Jitte Hoekstra