Viral hit: If you’ve got balls...

27-08-2015 (13:08) - Campagnes

13.05 uur - Een boxermerk voor mannen met ballen: A-dam Underwear. Met de pay-off ‘If you’ve got balls’ maakt het merk in één klap duidelijk waar het voor staat.
 
Het merk doet hard zijn best om de ondergoed branche nieuw leven in te blazen. Eerder deze maand ging een filmpje viral waarin een longboarder door Amsterdam blaast – met een bladblazer op z’n rug. 
 
'Wie aan mannenondergoed denkt, denkt al snel aan bleke types in witte ballenknijpers. Of aan geoliede figuren met sixpacks met een gigantische merknaam op de band. Het is allemaal hetzelfde en bovendien veel te duur', vertelt Steven van Heyningen, oprichter van A-dam Underwear.  
 
De drie jonge Amsterdamse eigenaren zijn nu anderhalf jaar bezig en zijn inmiddels verkrijgbaar in meer dan 75 winkels door heel Nederland. Begin augustus lanceerden ze de eerste collectie in een speciale, interactieve shop-in-shop in de Bijenkorf Amsterdam. 
 
De mannen achter het merk zijn ervan overtuigd dat mannen een boxer merk met humor en zelfspot wel kunnen waarderen. Ook beschouwen ze het als niet meer dan logisch om alle producten en verpakkingen zo milieuvriendelijk mogelijk te produceren. 
 
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.