Voetbal International trapt seizoen af met nieuwe merkcampagne

19-08-2016 (14:08) - Campagnes

Voetbal International lanceert vanaf zaterdag 20 augustus een nieuwe merkcampagne. Voetbalbeleving staat hierin meer dan ooit centraal. Twee tv-commercials, te zien bij Fox Sports, vormen de kick-off van de nieuwe campagne.

De twee commercials vertellen een eigen verhaal over wat de content van Voetbal International met verschillende personages doet. In samenwerking met bureau Lukkien zijn de commercials creatief gerealiseerd en geproduceerd. Er is gekozen om de voetbalbeleving (emotie) op bijzondere wijze uitvergroot en in slow motion in beeld te brengen.
 
Maarten Roomer, Hoofd Marketing Voetbal International:  'Deze merkcampagne is een logisch gevolg van de veranderingen die zijn ingezet. Het toevoegen van beleving aan het merk is daar een voorbeeld van en dat is meer dan ooit terug te zien in onze redactionele content en marketingcommunicatie. Wij informeren én amuseren alle voetballiefhebbers via onze verschillende kanalen. En dat gaat verder dan alleen die 90 minuten.'