Volkswagen ontmoet Kakhiel

25-06-2014 (08:54) - Campagnes

Drie weken geleden ging de nieuwe themacampagne van Volkswagen live, vandaag lanceert Volkswagen de speciale Behind the scenes van hun laatste commercial. De nieuwe themacampagne, gemaakt door DDB & Tribal Amsterdam, speelt in op de boost die rijders krijgen van hun nieuwe Volkswagen.
 
Voor de humoristische Behind the scenes van de commercial ‘Jongetje’, waarin een klein jongetje achter het stuur zit, is samengewerkt met de populaire Nederlandse internethumorist Kakhiel.
 
De themacommercial en Behind the scenes zijn onderdeel van de nieuwe campagne 'Je zal er maar een hebben. Een nieuwe Volkswagen.' In de themacommercial zien we letterlijk hoe een nieuwe Volkswagen het kind in de bestuurder naar boven brengt.
 
Dit was ook het aanknopingspunt dat Kakhiel gebruikte voor het script van de making of. In deze film zien we volwassen crewleden druk bezig met de opnamen, maar hun stemmen zijn allemaal vervangen door kinderstemmen. Tot grote ergernis van het jongetje dat de hoofdrol speelt in de commercial, praten ze over kinderzaken zoals spreekbeurten en kleurplaten. 

Met de Behind the scenes wil Volkswagen een rond verhaal neerzetten en haar social media volgers extra content bieden. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.