Water in z'n beste vorm
09-01-2017 (17:17) - Campagnes
Het unieke natuurgebied van Spa vormt de bron van inspiratie voor de nieuwe campagne van het mineraalwatermerk. In een epische film over de cyclus van water staat de niet aflatende zorg, liefde en aandacht van Spa voor het prachtige natuurgebied centraal. Alleen zo krijgt het water zijn beste vorm ooit. De campagne Cycles – cyclus van het water – start op maandag 9 januari met een intensieve TV-campagne en wordt gedurende het jaar verder online vormgegeven.
In de TV-commercial volgen we de weg van een regendruppel die 4 miljard jaar geleden begon en door de cyclus van het water keer op keer herboren wordt als ijs, sneeuw en opnieuw water, om ooit in het schitterende natuurgebied van Spa - de Venen in de Belgische Ardennen - terecht te komen. Een ongerept gebied waar natuur, neerslag en bodem in een uniek samenspel na een reis van soms wel 50 jaar het beste, natuurzuivere mineraalwater creëren. Spa gaat heel ver in de bescherming van de Venen. De voortdurende zorg en liefde voor het gebied en de koestering van dit meest zuivere water, maken Spa zo bijzonder.
credits
CLIENT: Spadel
Dirk Van de Walle
Stefan De Clercq
Edwin van Dijken
Sophie Bryskère
AGENCIES: J. Walter Thompson Amsterdam
Darwin BBDO Brussels
CREATIVES: Tim de Waard
Daniel Samama
Mateusz Mroszczak
Gaston Kooijmans
Véronique Vier
Fred Lambin
ECD: Bas Korsten
Marcel Hartog
Mateusz Mroszczak
STRATEGISTS: Margot Bouwman
Jef Raeman
AGENCY PRODUCER: Anna Vanheukelom
ACCOUNT: Marcel Buining
Alewijn Dekker
Hannelore Van Cauwenberghe
Charlotte Lilly
Chloé de Hoffmann
DIRECTOR: Stian Smestad
DOP: Bjorn Charpentier
EDITOR: James Rosen
PRODUCTION COMPANY: LOVO Film
PRODUCER: Chou-Jung Kuo
EXECUTIVE PRODUCER: Bert Brulez
POST PRODUCTION &
VISUAL EFFECTS: Digital District Paris
PRODUCER: Lolet Ong
VFX SUPERVISOR: Arthur Lemaitre
COLORIST: Didier Lefouest
MUSIC: Peter Baert
Raygun
SOUND DESIGN: Mediamonks Stockholm
Raygun
MEDIA AGENCY: Initiative Media
PR AGENCY: MVPR Amsterdam