Week van het Vergeten Kind van start

29-01-2016 (11:26) - Campagnes

Vandaag start de Week van het Vergeten Kind. Hiervoor heeft The Others nieuwe campagne ontwikkeld en uitgevoerd die te zien is op TV, Radio, Online, Print, Outdoor, Horeca, Freecards en stationsscreens.

Er zijn 38.000 vergeten kinderen die klap op klap hebben gekregen en opgroeien in sobere opvanglokaties. In Nederland. Zo mag een kinderleven niet beginnen. Met deze campagne wordt aandacht gevraagd voor deze kinderen en opgeroepen een donatie te doen om het leven van deze kinderen wat vrolijker te maken. Met de opbrengsten worden onder andere Tovertuinen gerealiseerd waarin kinderen zich vooral kind kunnen voelen. 

credits
Klant: Stichting het Vergeten Kind
Verantwoordelijk bij klant: Daphne Schreuder, Vera van der Pas
Bureau: The Others: Chris Visser, Kim Karsten, Lucienne Meijer
Film: The Bik Picture
Sound: Alfred Klaassen: Jacco Lenstra
Fotografie: Hans Verleur