Weer een hoofdrol voor Willem de mammoet

19-11-2015 (11:41) - Campagnes

Willem de mammoet speelt opnieuw de hoofdrol in een tv-commercial voor zorgverzekeringsvergelijkingssite hoyhoy.nl. De TVC is gemaakt door creatief bureau VCCP in samenwerking met The Moving Picture Company (MPC).

Vandaag lanceert vergelijkingssite hoyhoy.nl een nieuwe tv-commercial, waarin het mensen aanmoedigt zorgverzekeringen te vergelijken en van zorgverzekering te veranderen. In deze commercial zien we opnieuw Willem, de mammoet die heeft weten te overleven door met zijn tijd mee te gaan. Ook dit keer geeft Willem hiervan een voorbeeld: om goed voor zichzelf te zorgen, laat hij een check-up doen bij de dokter.

online advertising, social media en PR
De nieuwe tv-commercial is onderdeel van hoyhoy.nl’s campagne voor het zorgseizoen, waarin ook online advertising, social media en PR worden ingezet om Nederlandse consumenten te laten ervaren hoe gemakkelijk het is om zorgverzekeringen te vergelijken en van zorgverzekering te veranderen.

check-up
‘Het is weer tijd voor de jaarlijkse check-up van je zorgverzekering’, aldus Christiaan Puper, Marketing Director. ‘Nog altijd verlengen veel Nederlanders jaarlijks automatisch hun zorgverzekering. Hiermee laten zij de kans op de beste deal - betere dekking en/of geldbesparing - aan zich voorbij gaan. Met deze commercial willen we mensen attenderen op het feit dat het nu tijd is om te vergelijken en veranderen.’