WK-inhakers (2): het Heineken Samba-shirt

18-04-2014 (08:21) - Campagnes

Heineken heeft ‘Vier de Oranjekoorts’ gepresenteerd. Als sponsor van het Nederlands elftal en fan van Oranje, wil Heineken met de campagne dat unieke Oranjegevoel aanjagen en met heel Nederland vieren. Illusionist Hans Klok onthulde tijdens de presentatie het nieuwe Oranje-premium: het Heineken Sambashirt.  Het Sambashirt is vanaf 5 mei in de Nederlandse supermarkten gratis verkrijgbaar bij aanschaf van een krat Heineken. Wieden+Kennedy is verantwoordelijk voor de campagne.

“Heineken en Oranje zijn al jaren onlosmakelijk met elkaar verbonden, in het Holland Heineken House, op Koningsdag en op grote voetbal toernooien”, vertelt Bram Westenbrink, Marketing Directeur HEINEKEN Nederland. “Het gebeurt niet vaak, maar als die Oranjekoorts losbarst dan viert Nederland uitbundiger feest dan elk ander land, daarin is Nederland wereldberoemd.  Dat gevoel staat centraal in onze Oranje -campagne. Als aanjager en fan van Oranje wil Heineken samen met alle Nederlanders die Oranjekoorts aanwakkeren, vieren en verspreiden. Op Koningsdag en in aanloop naar en tijdens het toernooi, van Amsterdam tot Rio.”   

 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.