XXS Amsterdam creëert vrolijke najaarscampagne HEMA

16-09-2016 (09:54) - Campagnes

Deze week lanceert HEMA de nieuwe najaarscampagne ‘Laat Je Zien’. De geïntegreerde campagne, ontwikkeld door creatief bureau XXS Amsterdam bestaat uit een TVC en een instore- en outdoor abri-campagne. 

Het nieuwe seizoen begint, de kinderen zijn weer gegroeid, weer een stukje ouder, het is tijd voor nieuwe kleding. Ze gaan er nu zelf op uit, op de fiets, in het donker, naar school, naar vriendjes, naar de voetbalclub. En dat is spannend genoeg. HEMA begrijpt deze emotie en helpt met een najaar regen-collectie voor kinderen waarmee ze opvallend over straat kunnen.

Dit najaar trapt HEMA ook af met een flagshipstore experience in de vestiging op de Nieuwendijk in Amsterdam. Tijdens dit event kunnen kinderen (en hun ouders) zichzelf laten zien met het Regenjaszie. Van 19 september t/m 2 oktober kunnen wachtenden op de tram bij Magna Plaza in Amsterdam zich in een regenwereld wanen door een verrassende aankleding van het tramhokje.

Remy Kurpershoek, ECD, XXS Amsterdam: 'Dit was een bijzondere campagne om samen met HEMA te maken. Niet alleen omdat we de communicatie samen hebben ontwikkeld, maar ook omdat we nauw betrokken zijn geweest bij de ontwikkeling en naamgeving van het Regenjaszie.'

credits

Brand: HEMA

Client: Miranda Schreuder, Desiree Vernie, Adriana Hoppenbrouwer

Creative director: Tanja Soeter 

Agency: XXS Amsterdam

Executive Creative Directors: Hans van Nood, Remy Kurpershoek

Strategy Director: Joram Helmer

Account Director: Robin Verhoek

Lead Agency producer: Judith Kampman

Film production company: Halal Amsterdam

Director: Andreas Pasvantis

DOP/ Cinematographer: Thomas Buelens

Producers: Roel Oude Nijhuis, Fatima Engelhard, Judith Engels

Edit: Brian Ent - Kapsalon

Post production company: MPC Amsterdam

Sound studio: Sound Circus

Music: Sizzer

 

HEMA - Laat jezelf zien 30" from XXS on Vimeo.