XXS Amsterdam creëert vrolijke najaarscampagne HEMA
16-09-2016 (09:54) - Campagnes
Deze week lanceert HEMA de nieuwe najaarscampagne ‘Laat Je Zien’. De geïntegreerde campagne, ontwikkeld door creatief bureau XXS Amsterdam bestaat uit een TVC en een instore- en outdoor abri-campagne.
Het nieuwe seizoen begint, de kinderen zijn weer gegroeid, weer een stukje ouder, het is tijd voor nieuwe kleding. Ze gaan er nu zelf op uit, op de fiets, in het donker, naar school, naar vriendjes, naar de voetbalclub. En dat is spannend genoeg. HEMA begrijpt deze emotie en helpt met een najaar regen-collectie voor kinderen waarmee ze opvallend over straat kunnen.
Dit najaar trapt HEMA ook af met een flagshipstore experience in de vestiging op de Nieuwendijk in Amsterdam. Tijdens dit event kunnen kinderen (en hun ouders) zichzelf laten zien met het Regenjaszie. Van 19 september t/m 2 oktober kunnen wachtenden op de tram bij Magna Plaza in Amsterdam zich in een regenwereld wanen door een verrassende aankleding van het tramhokje.
Remy Kurpershoek, ECD, XXS Amsterdam: 'Dit was een bijzondere campagne om samen met HEMA te maken. Niet alleen omdat we de communicatie samen hebben ontwikkeld, maar ook omdat we nauw betrokken zijn geweest bij de ontwikkeling en naamgeving van het Regenjaszie.'
credits
Brand: HEMA
Client: Miranda Schreuder, Desiree Vernie, Adriana Hoppenbrouwer
Creative director: Tanja Soeter
Agency: XXS Amsterdam
Executive Creative Directors: Hans van Nood, Remy Kurpershoek
Strategy Director: Joram Helmer
Account Director: Robin Verhoek
Lead Agency producer: Judith Kampman
Film production company: Halal Amsterdam
Director: Andreas Pasvantis
DOP/ Cinematographer: Thomas Buelens
Producers: Roel Oude Nijhuis, Fatima Engelhard, Judith Engels
Edit: Brian Ent - Kapsalon
Post production company: MPC Amsterdam
Sound studio: Sound Circus
Music: Sizzer
HEMA - Laat jezelf zien 30" from XXS on Vimeo.