Y&R verantwoordelijk voor nieuwe campagne Boursin

10-04-2014 (08:27) - Campagnes

Bel Nederland lanceert voor haar merk Boursin een nieuwe tv-campagne. Het betreft een internationale productie onder leiding van reclamebureau Y&R, geregisseerd door de veelbekroonde Amerikaanse director Scott Corbett. Het mediabureau OMD is verantwoordelijk voor de mediastrategie.
 
Met de campagne wordt Boursin gepositioneerd als dé ultieme roomkaas om van te genieten. Daarin ligt de nadruk op Boursin Knoflook & Fijne kruiden, maar wordt ook de variant zonder knoflook onder de aandacht gebracht. 
 
De campagne bestaat uit twee commercials, die zich beide afspelen op een bruiloft. Doordat de vader van de bruid intens geniet van Boursin, vergeet hij de wereld om zich heen. Met als gevolg dat de belangrijkste dag in het leven van zijn dochter niet zo verloopt als gepland. Met Boursin is multitasken er dus niet meer bij. Beide commercials hebben een humoristische insteek, en eindigen met de pay-off: ‘Genieten van Boursin, is genieten van Boursin’.