Zo maak je je moeder gelukkig

04-05-2016 (12:21) - Campagnes

‘Vroeger wist je al hoe je je moeder gelukkig moest maken. Ga er gewoon mee door’. Met dit thema lanceert Fleurop de nieuwe campagne voor Moederdag.

Fleurop haakt in op de populariteit van kindertekeningen en hoe gelukkig moeders hiervan worden. De stap naar échte bloemen is maar een kleine. De campagne werd ontwikkeld door Wubbe en Fox on the Run en bestaat uit twee tv-commercials, PR, een kindertekeningen-actie (www.fleurop.nl/tekenwedstrijd) met een jaar lang gratis bloemen als hoofdprijs, bannering en social media. 

credits
Opdrachtgever:
Fleurop Interflora
 
Bureau:
Wubbe, Fox on the Run
 
Creatie:
Marc van der Haar, Daniël Reintjes, Kevin Gozems, Maria Reintjes
 
Interactie:
Bas van Haren
 
Strategie:
Gilbert Witjes
 
Verantwoordelijk bij klant:
Jeroen de Zwart, Eugenie Verbiest