RSS feed van de Columnpagina

Column

Het Sanoma-effect

Het Sanoma-effect
21-07-2014 - Het ziet ernaar uit dat het afgeslankte Sanoma de trend heeft gezet voor andere ‘instituten’ het mes te zetten in het portfolio. Zo werd vorige week duidelijk dat Metro ...
Lees verder »


Zomerblues

Zomerblues
14-07-2014 - Nu Oranje getroostprijsd huiswaarts is gekeerd, keert werkend Nederland de komende week en masse het werk en de plaatselijke kroeg voor even de rug toe. Voor zover het ...
Lees verder »


Love hurts

Love hurts
07-07-2014 - Het is zo oud als de weg naar Rome: ruilhandel. Eén van de meest recente loten aan de ruilhandel-boom is ‘sociale media-marketing' of ‘crowdbranding’. Dat lees ik in ...
Lees verder »


Prijzenregen: loden last of zegen?

Prijzenregen: loden last of zegen?
23-06-2014 - Lemz beleefde afgelopen week een all-time high. 13 maal goud čn een Grand Prix gunden de diverse Cannes-jury’s het Amsterdamse bureau. Met Sweetie, dat Lemz maakte in ...
Lees verder »


Meer Column

Volgende pagina »