Dubbele espresso

09-10-2013 (08:47) - Column

Cebuco start een najaarsoffensief namens ‘De nieuwsmedia’ met een plaatje-praatje advertentie in de vakpers. Het plaatje: de koning & koningin der Nederlanden. Het praatje: ‘kom als adverteerder naast hen staan’. 
 
Want de nieuwsmedia zijn hoofdsponsor van iedereen èn hoofdpodium voor adverteerders. Althans, dat is de boodschap die het Cebuco als marketingplatform van NDP Nieuwsmedia over het voetlicht wil brengen.
 
In het succes van die insteek hoop ik met hart en ziel, ook al ziet het Cebuco zelf Fonk als podium na 5 jaar nog steeds niet staan of zitten. Hoewel, dat is niet helemaal waar, want als nieuwspodium voldoen wij aan de eisen. Daarmee hebben we al de helft gewonnen. Nu dat andere podium nog. 
 
Maar ik vrees dat wij ons nog minstens 5 jaar volop moeten gaan bewijzen om als hoofdpodium voor een adverteerder als het Cebuco in aanmerking te komen. Ik krab me op het hoofd, pieker even hoe dit aan te pakken, drink een kop sterke espresso, zet m’n bril af en weer op en vraag me af wie het langer vol houdt. Het Cebuco? Of Fonk? Of het Cebuco èn Fonk?
 
Misschien is het hoog tijd voor een vraag en antwoord spel in ‘Hoe is het met’. Ik ga er deze week in ieder geval een telefoontje aan wagen en zet daarmee de loper in dit schaakspel op de juiste plaats. Of het Cebuco dat ook zo ziet? 
 
Ehhh,  tijd voor een dubbele espresso. 
 

 


Nicolette Hulsebos

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.