Liefje mijn liefje...

08-04-2014 (08:02) - Column

No milk today. Tot op de dag van vandaag een wereldberoemd liedje van Herman's Hermits. Dat was het eerste wat me te binnen schoot toen ik aan mijn column van vandaag begon.
 
Geen spectaculair nieuws afgelopen week en al evenmin catchy start-ups te melden. Een middelmatig gebeuren dus, zou je zeggen. Maar ondertussen borrelt en bruist het aan alle kanten. 
 
Een greep uit mijn geheugen: Sanoma lijkt stap voor stap door te prikken. Amsterdam based agency BSUR is na Shanghai van start in Sao Paulo, Lemz wint volop bij de ADCN. Need we say more? Nou ja, misschien dan dat we derderangs acteur (Knight Rider) David Hasselhoff straks in Cannes in levende lijve mogen (of moeten) aanschouwen. Dat is dan toch een minpuntje.
 
Maar er is meer positief nieuws: Sanoma introduceerde tussen neus en lippen door een nieuwe tariefstructuur (pluspuntje voor happige adverteerders) en Eyeworks werd definitief overgenomen door Warner Brothers. En dan, last but not least: Pickwick herintroduceert de nostalgische ‘paardenkoets’ op de verpakkingen. Voor wie nu de angst echt om het hart slaat, kwam TomTom afgelopen week ook nog even met het hartmonitorhorloge.
 
Ik bekijk de oogst en steek opgewekt een madelief achter mijn oor in de aanloop naar alweer een verse week vol wetenswaardigheden. Wat mij betreft is een hartmonitorhorloge de komende vijf dagen voor ons allemaal een overbodige luxe.
 

 


Nicolette Hulsebos

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.