New kids are coming!

03-02-2014 (15:02) - Column

In 2013 won Kokoro de eerste New Kids on the Block-verkiezing die Fonk Magazine in samenwerking met Conclusion Communication Architects in het leven heeft geroepen. 
 
Kokoro is een terechte winnaar gebleken en heeft de gewonnen prijs effectief omgezet in hun eigen Heartvertising-project. De wedstrijd die Kokoro in het najaar van 2013 uitschreef onder creatieven van alle soorten en maten, mondt deze maand uit in een expositie bij het hippe Amsterdamse Hutspot. De winnaar van het Heartvertising-project gaat vervolgens met heel veel publiciteit aan de haal. In de volgende editie van Fonk sluiten we ons New Kids-project samen met Kokoro met een dik tevreden gevoel af en is het tijd om de tweede editie van New Kids on the Block vorm te geven. 
 
Ook in 2014 sloeg de redactie van Fonk de handen ineen met Conclusion Communication Architects. New Kids die willen meedingen naar de spannende finale in oktober 2014 en die in zijn voor een forse publiciteitsimpuls, volgen Fonk Online de komende weken en  maanden op de voet. Beter nog: zij melden zich spoorslags aan. Maximaal 35 deelnemers zullen hun plaats krijgen op de longlist van New Kids on the Block 2014. 
 
Wil je kans maken op een plaats op de longlist? Mail nicolette@fonkonline.nl en meld je aan, Basisvoorwaarden voor deelname: je bureau bestaat maximaal 3 jaar en je kunt in ieder geval 5 actuele business cases laten zien. 
 
Het leuke van meedoen is dat er géén inschrijfgeld gevraagd wordt. Talent, kennis, kunde en heel veel passie: daar draait het om bij New Kids on the Block 2014. In Fonk Magazine 127 (18 april) maken we bekend wie de longlist heeft gehaald. 
 
Let the games begin! 
 

Nicolette Hulsebos

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.