Wonderful world

11-08-2014 (07:57) - Column

100% Halal en Tina Turner. Da’s wel heel erg halal.
Werken ‘in de reclame’ of toch liever niet: Fonk over movers & shakers 2014.
Rik Ledder werkt graag ‘in de reclame’, maar lang duurt het iedere keer niet.
Win or lose: Rupert Mordoch verliest terrein.
Eten doe je kennelijk niet bij NRC.
Heeft Free Record Shop nu 7 ,8 of 9 levens?
Nagelbijter: wint Pauw of wint Tan?.
Nog zo’n bijter: AutoWeek versus Autovisie. Wie wint op TV?
Hip HelloFresh verrassend traditioneel op TV.
Tearjearker van Kyteman & Vodafone.
Heeft Fiat een leven buiten Italië?
Creatieven voor China gezocht. Wie durft?
Blendle of Myjour. Dat wordt een serious battle..
 
Ik doe zomaar een greep uit het professionele nieuws van afgelopen week. Voor iedereen die na een welverdiende vakantie weer aan de bak gaat, is er genoeg food for thought. 
Want als Tan Pauw verslaat: op wie zet je die reclame-euro in? 
En is er eigenlijk wel ruimte voor twee autoprogramma’s dit najaar? Wie heeft het beste format? En wie het beste verdienmodel?
Wat doet HelloFresh in hemelsnaam op TV?
Hoe vaak kan een bureaudirecteur nog een beetje geloofwaardig naar een ander bureau hoppen? 
Wil je zelf eigenlijk ook niet eens een beetje hoppen? 
Of durf je niet? 
Voor wie een beetje verder kijkt: 
It’s a wonderful, wonderful world. 
 
Isn’t it?
 

 


Nicolette Hulsebos

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.