Cheil Amsterdam ontwikkelt Samsung Crèche-Test

27-02-2017 (14:35) - Creatie

Samsung Nederland lanceert een nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Cheil Amsterdam, waarin een groep enthousiaste peuters Samsung-telefoons onderwerpen aan de ultieme test: de Crèche-Test.


Annemiek den Uil
, Associate Creative Director, Cheil Amsterdam: 'Samsung Nederland vroeg ons een geloofwaardige, herkenbare film te maken die aansluit op de boodschap van de internationale quality-check campagne, maar dan met iets meer emotie en een hoger engagement-gehalte. Zo kwamen we op de Crèche-Test. De angst dat je kind er met je telefoon vandoor gaat is er een die iedere ouder herkent. Dat maakt de meedogenloze dreumesen, naast grappig en innemend, effectieve boodschappers.'

Credits
Bureau: Cheil Amsterdam
Concept: Annemiek den Uil, Ton van Jole, André Dammers, Joris van Elk
Agency Producer: Pirke Bergsma
Account: Janita Veenstra
Director: Kay Lindhout 
Producer: Marius van de Weerd
DoP: Myrthe Mosterman       
Prod. Mij.: Czar jr
Offline editor: Mieneke Kramer
Grading/Online: De Grot
Sound: Nick Smith/Stainless Sound
Samsung NL: Roos Bulder, Naomi de Jonge, Gerben van Walt Meijer
 

Samsung Crèche-Test from Cheil on Vimeo.