MYOMY do goods lanceert Positive Icons Campagne

29-05-2017 (21:15) - Creatie

MYOMY lanceert de do goods de Positive Icons campagne. Het Nederlandse high end modemerk met een groen hart deelt tijdens deze campagne iconische portretten en verhalen van makers en dragers van de leren design MYOMY tassen. Zij maken met de productie en de aankoop van de duurzame design tassen de wereld een beetje mooier en beter. MYOMY wil met de campagne mensen inspireren om bij te dragen aan een betere wereld.
 
Victoria Koblenko 
Actrice en duurzame fashionista Victoria Koblenko (midden) lanceerde de campagne in de Metaal Kathedraal in Utrecht in het bijzijn van vele prominente makers en dragers van de MYOMY tassen. Onder de aanwezigen bevond zich onder anderen Irani Sen, directeur van het Craft Resource Center in Calcutta, waar alle MYOMY tassen duurzaam en fairtrade met de hand gemaakt worden.

impact maken
Marja Baas, oprichter en directeur van MYOMY do goods: “Met deze campagne willen we aantonen dat iedereen een ‘Positive Icon’ kan zijn en een impact kan maken. Hoe klein of groot ook. Of je nu een verantwoorde tas maakt of draagt of op een hele andere manier.”

expositie
De Positive Icons campagne gaat gepaard met een foto expositie van zestien bijzondere portretten en verhalen. De makers van de tassen spelen hier een hoofdrol, naast een aantal prominente Nederlanders die de tassen dragen. Onder de geportretteerden bevinden zich onder andere Willemijn Verloop, directeur van Social Enterprise NL, Maria van der Heijden, directeur van MVO Nederland en Victoria Koblenko. De foto’s zijn gemaakt door zorgvuldig geselecteerde jonge getalenteerde Nederlandse fotografen. D

De expositie is van 1 tot en met 18 juni voor het publiek te zien tijdens het Festival Off bij MYOMY do goods in Naarden-Vesting en is daarna toegankelijk voor het publiek op diverse locaties in het land. 

(v.l.n.r.: Irani Sen, Victoria Koblenko, Marja Baas)