Actieprogramma Shopping2020 van start

13-06-2014 (08:00) - Economisch

Het actieprogramma Shopping2020 is van start gegaan. Het doel van het programma, dat voortvloeit uit het onderzoeksprogramma Shopping2020, is het opleveren van het Shopping2020-handboek voor (e-)retailers.
 
‘Alleen zo kunnen we gezamenlijk sneller groeien en stappen maken in de richting van de markt, de consument en technologie van 2020. Hierdoor kunnen we tegenwicht bieden aan de steeds sterker toenemende internationale concurrentie’, aldus Jorij Abraham, Program Manager Shopping2020.
 
Meer dan 500 experts hebben zich ingeschreven bij één van de 30 expertgroepen. Deze expertgroepen gaan elk aan een eigen hoofdstuk van het handboek schrijven op een zogenaamde ‘wiki’-website. Het komende halfjaar wordt er continu gewerkt aan het handboek op de website van Shopping2020. De ontwikkelingen zijn live te volgen door websitebezoekers.
 

Met het handboek kunnen retailers ervaringen, processen en best practices delen en hun organisaties sneller voorbereiden op de consument van 2020.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Marketing