Bynder neemt Amerikaans LumaCloud over

01-05-2014 (08:23) - Economisch

Het Nederlandse ontwikkelteam van Bynder neemt het Amerikaanse LumaCloud over. LumaCloud LLC is een geïntegreerd Marketing Asset Management (MAM) platform dat alle vormen van merkuitingen ondersteunt en is gehuisvest in Boston. Het bedrijf werkt onder meer voor Ingersoll-Rand, SkinMedica/Allergan en Bacardi-Martini.
 
De overname van LumaCloud is voor Bynder een belangrijke stap die zorgt voor lokale aanwezigheid in de VS; een vereiste om deze grote markt te veroveren. ‘Meer en meer bedrijven zien ook de voordelen van een cloud-oplossing, zeker in de VS. Het is snel in te zetten, schaalbaar en vereist geen initiële investeringen’, aldus Bynder-oprichter Chris Hall.
 

De klantenlijst van Bynder bevat namen zoals KLM, Scotch&Soda, D.E. Master Blenders, Volkswagen en AkzoNobel, maar het bedrijf laat zich nog steeds voorstaan op het feit dat ze echte webbouwers zijn.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Marketing