Financieel Nieuws

‘Modesector moet crossmedialer’

‘Modesector moet crossmedialer’ 14-05-2012 -
De modesector kan de nettomarge met circa 35 procent verbeteren door cross channel verkoop in te zetten bij het verminderen van gemiste verkopen. Dat zegt IG&H Consulting & Interim tegen Emerce. De gemiste verkopen kosten modesector zo’n 5 miljard euro per jaar.
 

De modesector heeft het zwaar: met een krimp van 6,2 procent hebben de modewinkels meer last van de crisis dan winkels in andere sectoren (gemiddeld -1 procent volgens het CBS). Bovendien stijgt de concurrentie van het online kanaal enorm: in de fashion groeit ‘internet’ momenteel met 25 procent. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Reacties

Commentaar wordt gewaardeerd, mits u de reactieregels respecteert. Door te reageren, geeft u aan deze regels te hebben gelezen en er mee in te stemmen. De redactie van RW Online behoudt zich te allen tijde het recht voor reacties die niet aan de regels te voldoen, te wijzigen of te verwijderen. Uw e-mailadres wordt uitsluitend gevraagd om misbruik van de reactiemogelijkheden te voorkomen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond en wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden. We bewaren uw gegevens strikt vertrouwelijk.
 
Naam :
E-mail adres :
Reactie :
Gegevens onthouden?
Ja Nee
RSS feed van de Bureau Nieuws pagina

Bureau Nieuws

RSS feed van de Media Nieuws pagina

Media Nieuws

RSS feed van de Marketing Nieuws pagina

Marketing Nieuws