RSS feed van de Gastcolumnpagina

Gastcolumn

Van waste of time naar share of mind

Van waste of time naar share of mind
07-02-2014 - In 2013 hebben we met z’n allen vooral geprobeerd om aandacht te krijgen van de consument. Aandacht inkopen wordt steeds lastiger, dus moet je het gaan verdienen. En dat ...
Lees verder »


Van het verhaal achter de vorm naar het verhaal vóór de vorm

Van het verhaal achter de vorm naar het verhaal vóór de vorm
06-02-2014 - Designtrends, dat lijkt een makkelijke. Bezoek toonaangevende websites en beschrijf de overeenkomsten - dat zijn de trends. Ze lijken voor zich te spreken: big & bold, ...
Lees verder »


Hey... B2B-kopers zijn nét mensen!

Hey...  B2B-kopers zijn nét mensen!
05-02-2014 - De laatste tijd duiken in de vakpers her en der berichten op waarin wordt geop­perd dat B2B en B2C eigenlijk best veel op elkaar lijken. Hallelujah! Laat dat het begin ...
Lees verder »


BAAS wordt helemaal BAAS

BAAS wordt helemaal BAAS
04-02-2014 - Steeds vaker willen bedrijven een app. Terecht, want steeds meer mensen zijn gewend alles met hun smartphone of tablet te doen. Maar om goed te kunnen functioneren heeft ...
Lees verder »


Meer Gastcolumn

Volgende pagina »