Hallo Cannes!

20-06-2011 (08:03) - Gastcolumn

Zo, de eerste column zit erop. Vrienden en familie zijn al reeds ingelicht dat ze reclameweek.nl met enige regelmaat moeten checken. Maar terwijl ik dit typ, zit ik al met mijn brakke kop in de hotelkamer. De reis was top - 20 uur in de bus. Ik heb - denk ik - tijdens de reis zo'n 20 keer geslapen, in porties van 5 minuten. Onderweg kregen we rijkelijk wraps, couscous en tonijnsalade voorgeschoteld en aan bier (en frisdrank) was ook geen gebrek. Complimenten aan de organisatie!

Om gisteren verder op te sommen: op het strand liggen, sms-jes lezen over de regenval in Nederland, pizza, bier, karaoke, bier en slapen. Volgens mij vergeet ik nog een boel. Maar ik moet me haasten, want zo meteen begint het festival der festivals (voor advertisers in ieder geval). De troep van het filmfestival in Cannes is opgeruimd, de sterren zijn weer terug naar Beverly Hills gevlogen en de champagneglazen zijn gewassen.
 
Het is tijd voor de Cannes Lions.

Jaap Grolleman
JongeHond

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.