Marc Koster in management Beate Uhse

24-08-2014 (14:35) - Mensen

Beate Uhse heeft Marc Koster aangesteld als directeur omni-channel. Koster gaat het bedrijf in de huidige omni-channelstrategie begeleiden en op een hoger niveau brengen. 
 
Samen met Tom Coronel richtte Marc Koster Create2Fit op, dat vijf jaar geleden verkocht werd aan Wehkamp.nl. 
 
De aanstelling van Koster past in de strategie van Beate Uhse om de webwinkels beter aan te laten sluiten op de bijna 100 fysieke winkels in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. Wie in de winkel bijvoorbeeld een lingeriesetje niet in de gewenste maat of kleur kan krijgen, krijgt dit binnenkort een dag later via de webshop thuisbezorgd. Via internet bestelde producten kunnen in de toekomst in de winkels geruild of teruggebracht worden.
 
Beate Uhse is het grootste erotiekconcern van Europa. De onderneming bestaat nu 68 jaar en is beursgenoteerd in Duitsland. De Beate Uhse Groep is actief in 11 landen in Europa. De omzet bedroeg in 2013 ruim 142 miljoen euro en het concern voert circa 20.000 producten. In Nederland zijn de retailketen Christine Le Duc en erotiekwarenhuis Pabo de bekendste merknamen. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.