8 TVC’s rondom vernieuwd Blokker

08-05-2015 (07:35) - Marketing

Blokker lanceert zaterdag de landelijke televisiecampagne met de pay off: ‘Blokker, fijn dat we er zijn’. De commercials, acht in totaal, zijn de eerste landelijke reclames van de keten sinds 2012. 
 
Iedere reclame behandelt een vertrouwd onderdeel van het Blokkerassortiment. Acteur Barry Atsma, bekend van films als ‘Komt een vrouw bij de dokter’ en ‘Michiel de Ruyter’, spreekt de commercials in.
 
Blokker heeft de afgelopen maanden een nieuwe winkelformule gelanceerd die beter aansluit op de wensen van de hedendaagse consument. Daarin speelt de huishoudspecialist ook in op de wens van de consument om 24 uur per dag te winkelen via meerdere kanalen. Ook worden elementen uit de nieuwe formule geïntroduceerd bij circa 350 bestaande winkels. Het populaire 24Kitchen-assortiment en Douwe Egberts-geschenken zijn hier voorbeelden van.
 

 


Bureaus

Media

Economisch