ABN AMRO en Campina op spitsen

20-08-2014 (07:56) - Marketing

ABN AMRO en Campina zijn de nieuwe partners van de musical ‘Billy Elliot’ van Joop van den Ende Theaterproducties. De musical gaat op 30 november in première in het AFAS Circustheater Den Haag. 
 
ABN AMRO ondersteunt Nederlands jong talent door middel van de speciale Billy Beurs, welke ten goede komt aan de Billy sCOOL. Deze school werd vorig jaar opgericht door Joop van den Ende Theaterproducties om jong talent op te leiden in tapdans, ballet, acrobatiek, zang en spel, om uiteindelijk hun droom waar te maken en een hoofdrol te spelen in de musical Billy Elliot. 
 
Inmiddels zijn er mede dankzij de ondersteuning van ABN AMRO zes jongens gevonden die de titelrol van Billy vanaf november gaan spelen in het AFAS Circustheater Den Haag. Daarna continueert de sCOOL om meerdere Billy’s op te leiden. 

Met een on-pack communicatie op de Campina melk, karnemelk, vla en yoghurt zal Nederlands grootste zuivelproducent zich vanaf eind september verbinden aan de musical en kunnen consumenten via het Eurosparen-platform kaarten bemachtigen voor exclusieve Campina voorpremières. 

 


Foto: Roy Beusker

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch