Alexander Klöpping keynote speaker De Toekomst van DM

14-04-2014 (08:08) - Marketing

Op 27 mei organiseert DeMeter voor de 8e keer het jaarlijkse event De Toekomst van DM, dat dit jaar geheel in teken staat van de Digitale Marketing Mix. Er wordt die dag ingezoomd op de digitale elementen van de marketing mix en de trends voor de komende jaren. De afsluitende keynote komt van Alexander Klöpping.
 
Het middagprogramma van DTVDM bestaat uit een vijftal sprekers waarvan de eerste drie bekend zijn. Niek van Leeuwen van Uber, Suzanne Ekel van Twitter en Floris Regouin van Samsung geven hun visie op de trends en ontwikkelingen binnen digital marketing. Na het diner volgt een paneldiscussie over e-mail marketing met 4 experts uit het vak: Jordie van Rijn, Wouter Hosman, Tamara Gielen en Ruben Zantingh-Bozic bespreken de impact van e-mail op de marketing mix. 
 
Zoals bij iedere DeMeter activiteit is ook dit event ‘all-inclusive’. Tot 28 april is er de mogelijkheid om gebruik te maken van de Early Bird toegangsprijs
 
DeMeter – leden: € 149,- (normale toegangsprijs = € 179,-)
Niet-leden: € 199,- (normale toegangsprijs = € 229,-)
 

Inschrijven kan via deze link


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch