Bakker Bart Beste Winkelketen in categorie Food to Go

18-09-2014 (00:00) - Marketing

Bakker Bart is Beste Winkelketen 2014 in de categorie Food to Go geworden. Bakker Bart behaalt de hoogste scores op de service-gerelateerde aspecten en het assortiment.

Opvallend is dat Bakker Bart naast de meest tevreden klanten, ook de meest loyale klanten heeft. Dit blijkt uit onderzoek dat is geïnitieerd door Q&A Research & Consultancy, ABN AMRO, Telegraaf en RetailTrends Media.
De winnaar laat HEMA (2), La Place (3) en McDonald’s (4) achter zich. Ruim 275.000 consumenten hebben 400 retailers kunnen beoordelen in 31 verschillende categorieën. Hiermee is het de belangrijkste onderscheiding in de detailhandel.
Kortste pop-up store ooit
Het jeans en fashion merk Cheap Monday viert zijn 10 jarig bestaan met de kortste Pop-Up Store ooit.

The 10-minute Pop-Up. Op 10 oktober om 10 uur ’s ochtends geven verspreid over 10 verschillende landen 10 Pop-Up stores, 10.000 jeans weg. De internationale fans van Cheap Monday kunnen online stemmen op hun voorkeurslocatie. De jeans worden vervolgens uitgedeeld in ruil voor social media buzz.

Cheap Monday is in 2004 gestart en sindsdien uitgegroeid tot een toonaangevend jeans & fashion merk. De collecties van Cheap Monday worden  wereldwijd verkocht bij meer dan 2000 geselecteerde retailers en vijf eigen winkels.
 


Bureaus

Media

Economisch