Bavaria en Sunweb in Super Dutch reclameblok

23-04-2014 (08:19) - Marketing

Ster introduceert, tijdens de rust van de eerste wedstrijd van Oranje op het WK voetbal, het Super Dutch reclameblok. Bavaria en Sunweb zijn de eerste adverteerders die met speciaal voor dit blok gemaakte tv-commercials komen. Dat is ook precies het uitgangspunt; hoogwaardig entertainment van unieke, nooit eerder vertoonde commercials, verzameld in één blok.
 
Arian Buurman, algemeen directeur Ster: ‘Veel adverteerders haken tijdens grote sportevenementen in met speciale commercials en wij bieden hen nu de mogelijkheid om bijvoorbeeld de primeur van deze inhakers uit te zenden in het speciale Super Dutch blok. Miljoenen Nederlanders zitten 13 juni klaar voor de eerste wedstrijd van Oranje, naar verwachting rond de 10 miljoen mensen. Dat zorgt voor ultieme aandacht voor commercials en merken.’
 

Het Super Dutch reclameblok wordt uitgezonden op vrijdag 13 juni in de rust van de wedstrijd Nederland-Spanje. Met dit reclameblok biedt Ster adverteerders een uniek podium. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch