Cashback via je mobiel

29-01-2015 (07:38) - Marketing

Na de soft-launch van de afgelopen maanden in het supermarktkanaal, zet voordeel-app SCOUPY nu vol in op haar nieuwe Cashback-propositie. 
 
Om deze nieuwe manier van besparen bij het boodschappen doen onder de aandacht te brengen bij het grote publiek, komt SCOUPY, een van Sanoma’s Ventures, in februari met een grootschalige, landelijke introductiecampagne: De Cashback Parade. Deze loopt van 9-24 februari en zal in die periode groot en landelijk worden gecommuniceerd.
 
Acht grote en bekende A-merken nemen deel aan deze eerste cashback-campagne: Coca-Cola, Lassie, Bolletje, chocotoetjes Bros en Rolo van Nestlé Lactalis, Chio Chips en de tijdschriften Flair, VIVA en Grazia. 
 

Per merk wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort aan de consument. Redemptie is binnen een paar seconden geregeld via de Scoupy-App of website. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch