Coca-Cola klaar voor Kerst

10-12-2014 (07:44) - Marketing

De Coca-Cola-kerstcampagne met als thema ‘Give a little happiness’ staat in het teken van kleine gebaren en spontane vriendelijke acties. 
 
Als onderdeel van de campagne roepen Coca-Cola en de Kerstman mensen over de hele wereld én in Nederland op om een inspirerende wens voor iemand anders te delen via coca-cola.nl. De wensen worden gebundeld in een boek en kunnen via speciale video’s worden gedeeld met vrienden of familie.
 
Ook de commercial staat in het teken van Everyday Heroes: mensen die met hun daden een glimlach op het gezicht van iemand toveren en zo de ware kerstgedachte uitdragen. Daarnaast rijdt de kersttruck door het land om iedereen in de kerststemming te brengen. Bezoekers van de truck kunnen via een speciale zuil een kerstwens delen. 
 

Verder kan men zichzelf of iemand anders via de site trakteren op een limited edition Coca-Cola kerstflesje met strik vergezeld van een mooie kerstboodschap. 


Bureaus

Media

Economisch