Coca-Cola maant jeugd tot dansen

13-10-2014 (07:49) - Marketing

Coca-Cola komt met de volgende stap in haar wereldwijde samenwerking met Ubisoft. Het merk deed dit met de lancering van content die beschikbaar is op de nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’. 
 
Deze game zal binnen acht Europese markten, waaronder Nederland, gratis te downloaden zijn via de QR-codes op miljoenen 250ml blikjes Coca-Cola en Coca-Cola Zero.
 
Naast de lancering van de mobiele versie van ‘Just Dance’ is het merk ook een partnerschap aangegaan met Misfit. Via deze samenwerking willen de bedrijven nog meer mensen laten profiteren van de ‘Misfit Flash Fitness and Sleep Monitor’, een multifunctionele, gebruiksvriendelijke fitness- en slaapmonitor.
 
Dankzij de samenwerking met deze innovatieve technologieplatforms kan Coca-Cola tieners relevante content bieden die hen mogelijk aanzet en inspireert tot een actieve levensstijl waarin dagelijks wordt gedanst of gewandeld. Coca-Cola wil aan de hand van keuze, innovatie, informatie en voldoende beweging mensen inspireren om een gebalanceerde leefstijl te hanteren.
 

Check de film hier.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch