Derde VersMagazine uit

11-05-2012 (08:49) - Marketing

Voor de derde keer verschijnt deze week het jaarlijkse VersMagazine, het enige magazine in Nederland dat geheel gewijd is aan de marketing van verseproducten. Het VersMagazine, een gezamenlijke productie van het VersEvent, Versmarketeer van het Jaar en Marketing Tribune, staat dit jaar geheel in het teken van 'Gamechangers'. 

GameChangers veranderen de regels van het spel, de spelregels van de markt. In het magazine onder meer een interview met Arie van Doesburg, unit manager vers bij Plus Retail, over duurzaam ondernemen in retail, en over het belang van gelijkwaardige partnerships met de leveranciers van vers. Een ander artikel gaat in op het fenomeen 'Experience' in marketing. De Floriade is natuurlijk het experience event bij uitstek invers, maar het Versmagazine profileert nog vier succesvolle experience centers.

Veel ruimte is ook ingeruimd voor de GameChangers van dit moment: de genomineerden voor de titel Versmarketeer van het Jaar. Zij worden allemaaluitgebreid geprofileerd. Het Versmagazine kan gedownload worden op www.versmarketeer.nl/versmagazine  


Bureaus

Media

Economisch